3/1-11

sitter i soffan o väntar på att per ska komma hem:(
menmen han kommer lite senare, han e hos sin mamma.
elin e här o sitter vid pers dator hehe roliga vi e;)
idag har jag inte gjort så mycket, först gick vi hem till elin o titta på film med hennes lillasyster.
sen så hälsa jag på deras kanin som jag föddit upp:) fin e han.
sen gjorde elin mat o vi åt haha onödig info jag vet haha
gick hem till mig igen sen så åkte jag upp till stallet o stog o prata med jenny en stund sen gav jag kaninerna mat o vatten.
dom fick inte springa i boxar eller något idag, var så jävla trött men imorgon ska dom få myss o spring.
kanske ska hoppa lite med dom imorgon igen?
aja får sen imorgon.
sen kanske det kommer hem 2kaniner till denna vecka, två hanar födda juni eller juli kommer inte riktigt ihåg vad uppfödaren sa hehe
ska satsa på min uppfödning så efter sommaren planerar jag att ha minst 13kaniner.
flipper kommer säljas efter att jag fått ungar i april efter honom.
sen ska jag sälja emmy efter att hon fått sin kull.
ska även behålla 1hona från varje kull o sen ska jag behålla den finsate hanen som blir.
och i april ska jag ansöka om uppfödarnamn :) ska bli kul att få döpa kaninerna och även få sätta stamtavla om jag får några renrasiga ungar någon gång i framtiden:)
aja det var allt för idag hörs imorgon igen
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0