Hejsan

Hej och välkommen till min nya Blogg:)
o nu till den stora frågan, vem är sandra?
jo jag är en tokig o rolig tjej som jämt får nya ideér som alla i min omgivning inte jämt tycker är så bra:)
jag är en djurtokig tjej på 17år.
mina djur kommer få egna inlägg senare:)
jag bor tillsammans med min kille Per i en 1a på 44kvm i en liten bondhålla.
vi har varit tillsammans i snart 3år varav förlovade i 1år:)
han är min stora kärlek och jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan honom<3
utan han skulle mitt liv absolut inte sett ut som det gör eller om jag ens skulle ha ett liv.
han har stöttat och hjälpt mig så mycket och jag är evigt tacksam för det<3
vet inte vad mera jag ska skriva, vad vill ni veta?
haha var så länge sen jag skrev blogg, slutade blogga på min gamla för ca 2år sen.
men nu kommer jag skriva om allt som händer i mitt liv, hästar och kaniner:)
aja allt för nu puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0